close

 

Halo,大家好啊!真的有很長很長一段時間沒寫網誌了。休息的這段時間過得太 “低調”了,哈哈!但是覺得今天無論如何還是應該上來寫一些字!

11月29號,我的生日。這樣又一年了。好快!哈哈!尤其今年好像發生特別多事情,讓我更加珍惜自己所擁有的一切。所以,2009年,我相信自己是被祝福的,我也絕對感恩!

當然,今天還是要在這裡感謝大家對我的生日祝福,我都有稍微的看了一下。真的謝謝你們!我雖然在休息大家也沒把我忘了。哈哈!之前沒特別想過今年的生日會不會工作,但是居然今年這麼順其自然的不用工作了,我會好好的感受這不一樣的低調生日。哈哈!

祝所有11月生日的朋友,生日快樂。Happy Birthday To Us。要快樂喔!Wink

棟樑
29/11/2009

Halo~ Everybody! Quite some times didn’t write my diary here! I am so “low profile” during this period. But today, feel badly to write something…

29th Nov, is my birthday. Haha! Another year was gone. Feel so many things have happened this year, but I'm lucky and feel blessed.

Indeed, I have to say “THANKS” to all of your birthday wishes and I read them all. Really appreciate that I wasn’t forgotten. Haha! Didn’t plan anything for my birthday this year, but is nice to be able to enjoy it in a quiet way. Haha!

Greetings to all my fans who were born in November too! Happy Birthday! Happy Birthday To Us! Haha! Be happy ya!


Nic
29 Nov

......................................................

生日快樂!

 

轉至官網

 


arrow
arrow
    全站熱搜

    janius 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()